5c1148d51a50d1532c6ebe43

تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

اصفهان

تشریفات عروسی

پیشنهادات تالارنامه

تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

4.6
تالارنامه

آدرس تشریفات ودینگ سنتر اصفهان :

اصفهان، سیتی سنتر طبقه سوم

تالارنامه
ظرفیت : تا نفر

میزان رضایت مندی کاربران تالارنامه

4.6/5

4.6از 5 امتیاز
از مجموع 2 نظر ثبت شده
برای ثبت نظر و امتیازدادن به این خدمات دهنده روی دکمه زیر کلیک کنید ثبت نظر

آخرین نظرات کاربران

تالارنامه

این مجموعه خودشون می گند که در اصفهان بی نظیر هستند و ما رفتیم دفترشون. اول بگم که دفترشون توی سیتی سنتر خیلی خوشگل و با کلاسه و همونجا نظر منو جلب کرد. بعد برای مراسمم هم تست بهمون توی باغشون دادند. خیلی خوشگل و کامل بود ولی گرونه . اما عالیه . مراسم هم خوب برگزار ششششد و من تشکر می کنم...  بیشتر 

تالارنامه

واقعا كه در مديريت مراسم بي نظير هستند . فقط كافيه كارها رو به آقاي صفاحيه سپرد. ...  بیشتر 

مشاهده نظرات بیشتر
تالارنامه

رزرو تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

تالارنامه

درباره تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

شرکت‌های به اصطلاح تشریفاتی، در شهر اصفهان و کشور ایران به شکل کثیری وجود داردند ولی این شرکتها همان گونه که از اسمشان بر می‌آید تنها در بخش تشریفات یک مراسم فعال هستند که عموماً آن مراسم ، جشن عروسی است. این شرکتها تنها به میزبانی میهمانان صاحب مراسم میپردازند و حوزه فعالیت آنها به محل برگزاری مراسم محدود است. مجموعه ودینگ سنتر اولین مرکز ارائه خدمات جامع برگزاری رویداد‌ها خواهد بود که با تفکری بزرگ قصد دارد به تمامی مراتب یک رویداد ورود پیدا کند و از ابتدا تا انتهای یک رویداد را مدیریت و اجرا کند به گونه ای که فقط زمینه کلی آن رویداد از جانب صاحب رویداد به ودینگ سنتر اعلام می‌گردد.

ودینگ سنتر متشکل از سه بخش مجزا و متنوع می باشد :

۱- نمایشگاه دائمی خدمات عروس
۲- نمایشگاه دوره ای و کوتاه مدت
۳۳- ودینگ پلنر ( مدیریت ، مشاوره و طراحی جشن بنا بر سلیقه شما )

مزایاو افتخارات :

1- برگزاری بیش از یکصد مراسم جشن ، رویداد فرهنگی ، همایش ،نمایشگاه تخصصی در شش ماه اخیر
2- برگزاری بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر ساعت کارگاه آموزشی تخصصی و عمومی
3- دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ۲۰۰۸:Iso9001 از مرکز TUV آلمان
4- طرف قرار داد بیش از یکصد برند مطرح ملی و بین الملی
55- برترین مجموعه برگزارکننده خدمات جشن به داوری کنسرسیوم ارزیابی و اعتبار سنجی شرکت ها
66- افتتاح اولین برند در برگزاری جشن ها و مناسبت ها در زمینه مشاوره طراحی و اجرا،ایده پردازی و اجرای منحصر به فرد
7- دارای کادر علمی با بیش از ۵۰۰ مدرس دانشگاه و کادر اجرایی با تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس

سایر امکانات:

باغ تالار لاکچری ودینگ سنتر با ظرفیت ۸۰۰ نفر دارای دو سالن مجزا با امکانات کامل ، سرویس پذیرایی و چیدمان منحصر به فرد ( در فضای باغ و سالن ) نور پردازی ویژه ، سیستم صوت حرفه ای ، فضای سنتی اتاق عکس و اتاق عقد مجزا است .
این باغ تالار زیبا فضای سبز و روح نوازی در محوطه باغ دارد که آبنمایی با طراحی بی نظیر و دلنشین و آلاچیق های روی آن فضا باغ را محصور کننده میکند .
از دیگر مزیت های باغ تالار سیستم حرفه ای اجرا ُ ایجاد امنیت و حس آرامش میباشد که این محیط را به یادماندنی تر میکند .
هر آن چه جشن شما را رویایی و خاطر انگیز میکند …


 

خدمات

عکاسی و فیلم برداری

یک استودیوی خوب برای مراسم ها باید رضایت حداکثری مشتری خود را حاصل کند و از این طریق برای خود یک بازوی تبلیغاتی ایجاد کند تا مشتری بعدی از طریق این چرخه به استودیو مراجعه داشته باشد. مشتری بعدی همواره توقع بالا‌تری نسبت به مشتری اولیه دارد و نتیجه ای بهتر از کارهای قبلی را از استودیو طلب می‌کند. در ادامه این روند ادامه خواهد. ودینگ استودیو به عنوان یکی از برترین‌های این حرفه در اصفهان دریافته است با اولین و دومین بودن در ایران نیست که می‌توان موفق بود بلکه در این رقابت فقط با بهترین بودن است که می‌توان رقابت نمود و در مسیر جلب رضایت مخاطب حرف‌های زیادی برای گفتن داشت. نگاه خاص کارگردانان و دست اندرکاران و متخصصان ودینگ استودیو همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بروز، ویژگی‌های این استودیو منحصر بفرد فیلم و عکس در اصفهان می‌باشد. در آینده ودینگ استودیو مسیر رو به رشد خود را تا مرز بی رقیبی در این صنعت ادامه خواهد داد.

 

لباس عروس

اگر به دنبال لباس عروس هستید، گروه ودینگ سنتر شما را در این امر یاری می نماید. ودینگ سنتر با به کارگیری مجرب ترین خیاطان لباس عروس، برای شما لباسی زیبا تهیه مینماید. شما می توانید با سفارش لباس عروس خود از ودینگ سنتر و یا با استفاده از لباس های عروش آماده ما، شبی با شکوه داشته باشید.

 

تالار و باغ

به طور کلی تفاوت در “نگاه” ودینگ سنتر به برگزاری یک رویداد است. ودینگ سنتر حس متفاوت بودن را به صاحب مراسم و مدعوین وی القا میکند. برای القای این حس، به تک تک عناصر تشکیل دهنده‌ی یک رویداد فکر می‌شود و همه چیز طبق برنامه ای از پیش تعیین شده صورت میپذیرد. ودینگ سنتر برای برگزاری جشن‌ها و رویدادهایش باغ تالار اختصاصی در اختیار دارد که به طور تخصصی برای برگزاری رویدادها و جشن‌ها طراحی شده است. دیزاین داخلی این مکان با آخرین متدهای روز دنیا مطابقت دارد. وسایل به کار گرفته شده از جمله وسایل پذیرایی، میزها و صندلی ها، نورپردازی محیط و همینطور کل دکوراسیون این مکان به شکلی منحصر به فرد شکیل و منطبق با سلیقه‌ی قشر وسیعی از مردم است.

 

ماشین عروس

یکی از رسوم عروسی ها، گل آرایی ماشین اقا داماد است. ما به شما در تزیین ماشین خود با بهترین و تازه ترین گل ها کمک می کنیم. همچنین اقا دامادهایی که به دنبال ماشین های لوکس و کلاسیک برای ماشین عروس خود هستند، کافی ست از ما بخواهند.

 

جشن ازدواج

مجموعه شهر خدمات عروس از یک تیم حرفه ای، با تجربه و متخصص به رهبری مدیر تشریفات مجموعه جناب آقای مهندس محمد صفاهیه بهره می‌برد. محمد صفاهیه به واسطه شغل پدر و عموی بزرگوارشان که در صنعت هتل داری و تشریفات مشغول به کار بوده اند با این صنعت بزرگ شده اند و اولین شخصی بوده اند که تشریفات را به شکل امروزی وارد اصفهان نمودند. در گذشته با وجود نبود امکانات سخت افزاری مناسب و نبود نیروی با تجربه مبادرت به ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز نموده و در تربیت نیرو‌های مورد نیاز به بهترین وجه عمل نموده سد مشکلات را از سر راه برداشته اند. پرسنلی که بعدها خود مبادرت به تاسیس شرکت‌های تشریفاتی و مدیریت تالارها نمودند. به عبارت دیگر محمد صفاهیه را از بنیانگذارن علم تشریفات در اصفهان می‌نامند. محمد صفاهیه همیشه در تلاش است تا رویداد‌های شما به بهترین شکل ممکن و در خور شان شما و خانواده شما برگذار شود و در این راه از تجربه، دانش و دید متفاوت و هنری خود بهره می‌برد. مجموعه شهر خدمات عروس به همکاری با ایشان افتخار می‌کند، ایشان را یکی از ارکان اصلی موفقت خود میداند و به پاس تمام زحماتی که در جهت موفقیت این مجموعه متقبل شده اند از ایشان قدر دانی می‌نماید.

 

 

وب سایت: http://irlifecomplex.com/wedding/

تالارنامه

امکانات و خدمات تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

  • تالارنامهازدواج آسان
  • تالارنامهتشریفات VIP
  • تالارنامهمعرفی آرایشگاه
  • تالارنامهمعرفی تالار عروسی
  • تالارنامهمعرفی آتلیه
  • تالارنامهمعرفی لباس عروس
  • تالارنامهمعرفی گل فروشی
  • تالارنامهبرگزاری کامل مراسم عروسی
  • تالارنامهسفره عقد
  • تالارنامهمجالس ترحیم
  • تالارنامهبرگزاری جشن تولد
  • تالارنامهبرگزاری جشن عقد
  • تالارنامهبرگزاری جشن نامزدی
  • تالارنامهطراحی و دیزاین مجالس
  • تالارنامهبرگزاری همایش و سمینار
  • تالارنامهکترینگ عروسی و مراسم
  • تالارنامه تشریفات سفارت خانه ها
  • تالارنامه افتتاحیه شرکتها و موسسات
  • تالارنامهتزئین اتاق عقد
  • تالارنامه گل آرایی جایگاه
  • تالارنامهگل آرایی ماشین عروس
  • تالارنامهمعرفی و انتخاب گروه موسیقی
  • تالارنامهتهیه نمودن کارت های عروسی
  • تالارنامهتهیه ی ماشین عروس
  • تالارنامهمعرفی قنادی
تالارنامه

پکیج ها تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

تالارنامه

نظرات کاربران تشریفات ودینگ سنتر اصفهان

محمدرضا

4.8/5 

4.75/5

این مجموعه خودشون می گند که در اصفهان بی نظیر هستند و ما رفتیم دفترشون. اول بگم که دفترشون توی سیتی سنتر خیلی خوشگل و با کلاسه و همونجا نظر منو جلب کرد. بعد برای مراسمم هم تست بهمون توی باغشون دادند. خیلی خوشگل و کامل بود ولی گرونه . اما عالیه . مراسم هم خوب برگزار ششششد و من تشکر می کنم

تالارنامه
بمبممبببمببممبمببممببم

محمدرضا

4.5/5 

4.5/5

واقعا كه در مديريت مراسم بي نظير هستند . فقط كافيه كارها رو به آقاي صفاحيه سپرد.

تالارنامه
بمبممبببمببممبمببممببم
نوشتن دیدگاه جدید
متن دیدگاه