آرایش در زمستان

12th ژانویه 2018
آرایش در زمستان

 

آرایش در زمستان

آرایش در زمستان – فصل زمستان فصل سرما است. در این فصل درختان برگ هایشان را از دست داده اند و زمین دیگر آن طراوت سبزی چمن را ندارد. زمین خشک و غالبا پوشیده  از برف است. رنگهای موجود در طبیعت بیشتر سفید، قهوه ای، آبی و سایر رنگ های سرد است. حتما شما تا این لحظه نام ملکه برفی را شنیده اید. بله همان ملکه داستانی که لباسی از جنس برف و بلور یخ می پوشد و آرایشی سرد و برفی دارد. شاید در لحظه اول از عبارت آرایش زمستانی چنین تصویری در ذهن شما نقش ببندد. اما آرایش زمستانی کنتراستی زیبا و هارمونی جذابی میان رنگهای سرد و برفی و رنگهای تیره و گرم و پر شور و حرارت است. این رمز زیبایی و جذابیت یک آرایش زمستانی زیبا و فریبنده است.

اگر شما مراسم عروسی در راه داشته باشید، تیم مشاوره تالارنامه، برنامه ریزی به صورت آنلاین برای شما در نظر دارند که در زیر می توانید به راحتی مراسم عروسی خود را برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی مراسم عروسی

مدل های آرایش در زمستان

۱- در آرایش زمستانی اصولا هیچ تاکیدی بر برنزه کردن و تیره کردن پوست بدن و صورت نیست. برنزه کردن کاریست که در تابستان و زیر آفتاب گرم آن انجام می شود. بله در حال و هوایی تابستانه رنگ برنزه بسیار جذاب و دوست داشتنی و پر طرف دار است. اما در آرایش زمستانی بیشتر تاکید بر کنتراست بین رنگ سایه چشم و رژ لب است ( در مقاله ای نکاتی برای نگهداری، مراقبت و استفاده بهتر  از رژ لب را به خوبی برایتان بیان کرده ایم).

۲- اصولا آرایش زمستانی آرایشی غلیظ و جذاب است. شما در این فصل کاملا مجاز هستید تا از آرایشی بسیار غلیظ لذت ببرید. این آرایش مناسب و در هارمونی دلپذیری با این فصل سرد است.  یک آرایش زمستانی از ترکیب سایه چشم ، خط چشم ، رژ گونه و رژ لب تشکیل می شود. سپس با مدل موی زیبا و لباسی با رنگ مناسب آرایش صورت تکمیل می شود.

آرایش در زمستان

۳- سایه چشم در آرایش زمستانی از رنگهای بسیار سرد و براق انتخاب می شود. مثلا رنگ آبی یا سفید صدفی ، رنگ محبوب این فصل است. سایه نقره ای ، سفید صدفی ، سایه های اکلیلی ، سایه ابی صدفی بسیار مناسب آرایش زمستانی هستند. همچنین سایه چشم در آرایش زمستانی می تواند بسیار تیره باشد. مانند آرایش عربی ، سایه ی چشم کاملا سیاه و دودی انتخاب می شود ( در مقاله ای کشیدن خط چشم گربه ای به ساده ترین روش را برایتان به خوبی توضیح داده ایم).

آرایش در زمستان

۴- در آرایش زمستانی خط چشم مایع استفاده می شود. این خط چشم براق و بسیار مشکی است و بر زیبایی آرایش سرد می افزاید. شما مجاز هستید که خط چشم کلفت تری بکشید. هر چه چشم بازتر و درشتر باشد می توانید خط چشم بلند تر و پهن تری بر پشت چشم خود بکشید. اصلا خجالت نکشید و از زیبایی یک  خط چشم پر انرژی و جذاب لذت ببرید. بی شک این خط چشم مناسب چنین فصل و حال  و هوای  سرد آن است.

آرایش در زمستان

۵- زیبایی کنتراست رنگ در آرایش زمستانی در تفاوت رنگ رژ لب و سایه چشم است. دقیقا بر خلاف تصور ملکه برفی ، رژ لب باید بسیار گرم پر حرارت و پر انرژی باشد. رنگ قرمز آتشین، قرمز تیره ، نارنجی مایل به سرخ ، آلویی، شاه توتی ،زرشکی، زرشکی بسیار تیره،  قهوه ای تیره و حتی مایل به سیاه این آرایش را به زیبایی تکمیل می کند.

در آرایش زمستانی از رژ لب های کالباسی و کرمی استفاده نکنید. این رنگ ها بسیار سرد هستند. شادابی و انرژی صورت شما را از بین می برند. با توجه به سردی محیط آب و هوایی فصل زمستان ،شما را کمی مسن تر و خشک و بی احساس نشان می دهد. در مقابل رژ لب گرم و پر حرارت محیط پیرامون شما را پر انرژی می کند.

۶- اما رژگونه باید بسیار ملیح و ملایم نه خیلی سرد و نه خیلی گرم باشد. رژگونه هلویی، گل بهی ، یا صورتی بسیار لطیف مناسب آرایش زمستانی است. نیازی نیست که گونه ها را سرخ کنید زیرا جذابیت و اغواگری لب ها را از بین میبرد. همچنین به نظر بیننده می اید که گونه های شما از شدت سرما سرخ شده اند. در حالی که رژ گونه های کمرنگ و شاداب شما را شاداب تر و جذاب تر می کند.

آرایش در زمستان

۷- شاید عجیب باشد اگر متذکر شویم حیوانات در این فصل پوشش موی زیادتری دارند. بهر حال در فصل زمستان برای انسان نیز، مدلی که مو را پر پشت تر نشان دهد مانند مدل موج دار، بسیار زیبا و فریبنده است. برای ابرو ها نیز همواره سعی شود که ابرو ها پر پشت و کلفت به نظر بیایند. این بر زیبایی آرایش زمستانی می افزاید. لباس های شما در این فصل ضخیم و بافتنی است و ابرو های کلفت در هارمونی با مدل های بافتنی و پارچه های ضخیم است.

آرایش در زمستان

۸- برای اینکه ابرو ها را کلفت تر آرایش کنید، اصلا لازم نیست که در آنها مداد بزنید یا با مداد زمینه ابرو را خط بکشید. به هیچ عنوان این کار را نکنید. زیرا ابروها را ترسناک می کند و چهره شما را بیشتر شبیه یک ملکه برفی بسیار خشن و عصبانی می کند. با استفاده از پودر سایه ابرو با چند ضربه ملایم کمی پودر را بر ابرو ها بگذارید و سپس ابرو را به طرف بالا شانه بزنید. ابروها پر رنگ تر شده و رنگ بین ابروها پخش می شود. با شانه زدن به سمت بالا ابرو کلفت تر به نظر آمده و خط زیبایی پیدا می کند.

آرایش در زمستان

 

۹- برای اینکه زیبایی آرایش زمستانیتان چندین برابر شود حتما در پایان آرایش کمی سایه سفید صدفی یا نقره ای در گوشه ی چشمانتان بزنید. اینکار چشمان شما را بسیار زیبا و جذاب می کند. سایه صدفی با هر رنگ سایه چشمی هماهنگی دارد.

آرایش در زمستان

۱۰- برای اینکه زیبایی آرایش صورت شما بیشتر به نظر آید ، لباس های گرم و خوشرنگ با  رنگ های پر انرژی و پر حرارت بپوشید. رنگهای قرمز ، نارنجی ، صورتی  بسیار زیبا و مناسب این فصل هستند. به طور کلی رنگ هایی که در هارمونی و هماهنگی با آرایش شما باشند پیشنهاد می شوند.

۱۱- در این فصل از رنگ موهای سرد استفاده نکنید. در فصل زمستان رنگ های گرم برای موهای شما بسیار زیبا تر و مناسب تر هستند. سعی کنید رنگ رژ لبتان را با رنگ غالب و زمینه موهایتان هماهنگ کنید تا آرایشی بی نظیر و فریبنده داشته باشد.

۱۲- سعی کنید موهایتان را کمی در اطراف صورتتان پراکنده کنید و جلوه زیبایی به صورتتان بدهید.

چنانچه موهایتان را جمع می کنید آرایش صورت شما  کمی سرد و جدی خواهد بود اما باز هم زیبا و فریبنده است. اگر برای یک  مجلس شبانه آرایش می کنید می توانید از رنگ های اکلیلی و متالیک هم در سایه های چشم و رژگونه استفاده کنید.

 

دسته بندی مطالب: آرایش و زیبایی , سبک زندگی

مطالب مرتبط :

فرستادن دیدگاه