جایگاه عروس و داماد – ۲۹ ایده ی زیبا برای جایگاه نشستن عروس و داماد و مهمانها

18th دسامبر 2017
جایگاه عروس و داماد

 

جایگاه عروس و داماد – ۲۹ ایده ی زیبا برای جایگاه نشستن عروس و داماد

جایگاه عروس و داماد – ۲۹ ایده ی زیبا برای جایگاه نشستن عروس و داماد – جایگاه عروس و داماد، مکانی است که عروس خانم و آقا داماد، بر روی آن بیشتر مراسم خود را برگزار می کنند. این مکان، برای زمان عقد از اهمیت بالایی برخوردار است و آن هم به این دلیل است که همه فامیل و دوستان در این قسمت جمع می شوند تا خطبه عقد خوانده شود و شروع یک مراسم رویایی را به همراه داشته باشد. در زمان عروسی، این مکان برای نشستن عروس و داماد و نزاره کردن مجلس و میهمانان خودشان می باشد. در بیشتر تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای عروسی، جایگاه عروس و داماد مشخص است ولی شما می توانید بر اساس سلیقه ی خود، طراحی و مکان آن را تغییر دهید.

تیم مشاوره تالارنامه، برنامه ریزی به صورت آنلاین برای شما در نظر دارند که در زیر می توانید به راحتی مراسم عروسی خود را برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی مراسم عروسی

تزیین جایگاه عروس و داماد ساده

در مراسم ازدواج شما جایگاهی که برای نشستن و یا ایستادن خودتان درنظر میگیرید بسیار مهم است. صندلی های شیک و جذاب در مراسم، فقط متعلق به یک عروس و داماد خوشحال است و صندلی های دیگر و همچنین صندلیهای قسمت VIP تنها جنبه نشتن مهمان ها را دارند و اندازه جایگاه عروس و داماد مهم نیست. افراد قسمت VIP  شامل اعضای خانواده عروس و داماد  یا عزیزان دیگر آنها میباشند. انتخاب خصوصیات جایگاه بر اساس وضعیت شخصی و سلیقه شما متفاوت خواهد بود. وقتی بدنبال میز و صندلی دلخواه خود هستید، هدف شما تنها یک چیزاست : اگر شما تصمیم به استفاده از صندلی های ویژه ای دارید، تنها قصد شما این است که فضا را  چشم نوازتر کنید. برای ایجاد این مکان تعیین شده، که نقطه کانونی مراسم است ، عروس و دامادها طبق سلیقه و آنچه که در ذهن دارند بدنبال طراحی جایگاه مناسب خود هستند.

جایگاه عروس و داماد در تالار

اگر شما در حال خواندن این مطلب از سایت تالارنامه هستید شک نکنید خوش سلیقه اید و انتخاب کرده اید که روی صندلی های منحصر به فرد بنشینند. بعضی ها تصمیم می گیرند تا میز خود را در یک فضای باور نکردنی قرار دهند و برخی مبلمان خود را با گل و سایر مدلها تزئین می کنند. اگر میخواهید میز عروس و داماد و اطرافش و یا بالای سرتان را با قلب، المان های زیبا یا چیز دیگری به طور کامل بپوشانید، این مقاله از سایت تشریفات تالارنامه را کامل بخوانید.ایده هایی که در این مقاله تقدیم نگاه گرمتان میشود، با الهام از عروسی های واقعی نوشته شده اند. عروسی هایی که در سال ۲۰۱۷ برگزار شده اند و از بهترین های این سال محسوب میشوند.

زوج ها همه چیز را از فرش گرفته تا شمع ها و سرامیک ها برای جدا کردن  جایگاه خود از بقیه مهمانان استفاده کرده اند و ما در تالارنامه عکسهایی از این مدل جایگاه ها برای شما مهیا کرده ایم تا سرانجام با این ایده ها بتوانید مکانی منحصر به فرد برای خود و شریک زندگیتان بسازید. گزینه های متنوعی برای دکوراسیون عروسی، از جمله عروسی های رسمی، خودمانی و یا مراسمات گروهی در فضای باز وجود دارد.

جایگاه های ویژه عروس و داماد

ما نمونه هایی برای مراسم عروسی بومی، عاشقانه، متفاوت و ظریف، و … پیدا کرده ایم. ما همچنین گزینه هایی را در طرح های مختلف رنگی گنجانده ایم، در واقع میتوان گفت در این مقاله حداقل یک یا چند ایده خوب برای هر کسی داریم. قبل از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی خود در این مقاله با تالارنامه همراه باشید و از ما الهام بگیرید.

جایگاه عروس و داماد در تالار

 

۱- جایگاه مهمانها به شکل گلخانه

در این مدل زیبا یک منظره سبز رومانتیک از سقف تا  روی میز در هر مکانی سرازیر شده. برگ ها در مقابل یک پرده سفید آویزان شده اند که ما را به طبیعت نزدیک تر میکند.

جایگاه عروس و داماد

۲- جایگاه مهمان های عروسی با چلچراغ شمعدان چند شاخه

لوسترهای آویز در بالای این میز بسیار ظریف به نظر می رسند. شما میتوانید این لوسترهای زیبا را بالای میز عروس و داماد و یا حتی بالای سایر جایگاه ها به سقف آویزان کنید.

جایگاه عروس و داماد

۳- جایگاه مهمان های عروسی با اشکال هندسی زیبا

شکل های زرق و برق دار و رویایی که از سقف به سمت میز آویزان شده اند را در این جایگاه پذیرایی به زیبایی هرچه تمام تر مشاهده میکنید. جنس این اشکال هندسی می تواند از هر نوعی باشد. کاغذهای رنگی یا شیشه های رنگی و یا بلورهای بسیار زیبا را ما به شما پیشنهاد می کنیم. این اشکال هندسی را به صورت آماده نیز در بازار می توانید پیدا کنید.

 جایگاه عروس و داماد

۴- جایگاه مهمان ها با رنگهای شاد

در وسط میز پذیرایی از مهمانهای خودتان، از شکوفه های بزرگ و برگهای ارغوانی سر سبز استفاده شده که بر روی رانری صورتی رنگ بیشتر خودنمایی میکند. از این نمونه برای تزئین جایگاه عروس و داماد نیز می توانید استفاده کنید.

 

جایگاه عروس و داماد

۵- جایگاه مهمان ها با روشنایی مخلوط

مدل های زیبایی از چراغ های روشنایی را جمع آوری کنید و آنها را در سراسر سالن پذیرایی خود پخش کنید. چراغ های منحصر به فرد را برای یک اثر خیره کننده و درخشان ترکیب کنید، دقیقا شبیه به نمایی  که در این عروسی دیده می شود.

جایگاه عروس و داماد

۶- جایگاه عروس و داماد همرنگ با محل برگزاری مراسم عروسی

این عروسی در هاوایی برگزار شده است، بنابراین تم عروسی و صندلی عروس  و داماد همگام با طبیعت هاوایی تنظیم شده است. شما در چه منطقه و مکانی مراسم عروسیتان را برگزار میکنید؟ به طور حتم میتوانید چینش و تم مراسم خود را با طبیعت اطرافتان هماهنگ کنید.

جایگاه عروس و داماد

۷- جایگاه عروس و داماد با کاناپه راحتی

یک زوج جوان میتوانند برای راحتی خود یک کاناپه ی زیبای عاشقانه را انتخاب کنند. مانند تصمیم این عروس وداماد. این عروس و داماد تصمیم گرفتند که جایگاه عروس و داماد آنها دقیقا در میان مهمان های آنها باشد و از یکدیگر دور نباشند.

 

جایگاه عروس و داماد

۸- جایگاه عروس و داماد با برگ درختان

می توانید برای تزئین سالن پذیرایی خود و جایگاه عروس و داماد خدود، از برگ های درختان مختلف استفاده کنید. برای اینکار مانند تصویر زیر، جعبه های چوبی را از سقف آویزان کنید و داخل آنها را از برگ های با رنگ های مختلف پر کنید.

جایگاه عروس و داماد

۹- جایگاه عروس و داماد ساختار چوبی و طبیعت

در این عروسی یک ساختار سفارشی چوبی دیده میشود که در پشت میز قرار گرفته است. در این ایده  اشعار و اسمهای به کمک برش های لیزری به وجود آمده اند. گلهایی که از آن آویزان شده  است جلوه بیشتری به آن بخشیده اند. همچنین طبیعت و منظره پشت آن این جشن را بیشتر تزئین کرده است.

جایگاه عروس و داماد

۱۰- جایگاه عروس و داماد نور ملایم حبابهای شیشه ای

حباب های شیشه ای دارای خاصیت تفکیک نور در درون خود هستند که جلوه ای بسیار زیبا دارند. شما با استفاده از آنها می توانید در بالای جایگاه عروس و داماد و یا در سرتاسر سالن پذیرایی خود، جلوه ای رنگارنگ را به وجود بیاورید. این نور حس رمانتیکی به فضا میدهد.

جایگاه عروس و داماد

۱۱- جایگاه عروس و داماد تاج گل آبشار

یک تاج گل به صورت آبشاری و به رنگ های کلاسیک روی میز قرار داده شده است.این کار مانند  گلدوزی  بر رومیزی سفید باعث می شود یک مرکزیت زرق و برق دار بر روی میز قرار گیرد.

جایگاه عروس و داماد

۱۲- جایگاه عروس و داماد با چراغهای رشته ای

در این عروسی، چراغ های رشته ای به طور عمودی پشت سر میز قرار گرفتند.ایده جالبی به نظر میرسد اینطور نیست؟

جایگاه عروس و داماد

۱۳- جایگاه مهمان ها با برچسپ های چوبی

برچسب های چوبی با اسم عروس و داماد در پشت صندلی های این عروس و داماد قرار داده شده است که با برگ ها تزئین شده .

جایگاه عروس و داماد

۱۴- جایگاه عروس و داماد جنگل گل های پر زرق و برق

سبد گلی که در بالای سر این میز آویزان شده به آن نمای زیبایی و به مهمانان حس بودن در جنگل بکری را میدهد. فضایی معطر با بوی گلها که بسیار برای شما جذاب به نظر می رسد.

جایگاه عروس و داماد

۱۵- جایگاه عروس و داماد گلدانهای بلند در وسط میز

در این جایگاه و میزهای پذیرایی سالن، از گلدان های پایه بلندی استفاده شده است که با گلهای با رنگ های صورتی و سفید مخلوط شده اند.

جایگیری ساختارهای برجسته در این گل سرخ -که از شکوفه های سفید، صورتی و زرد پر شده است – بسیار ظریف به نظر میرسد و ایده خوبی برای دلنواز شدن مراسم و جایگاه عروس و داماد است.

جایگاه عروس و داماد

۱۶- جایگاه عروس و داماد با صندلی ویژه

این زوج جوان که در تصویر میبینید  روی یک نیمکت مخصوص نشسته اند.میزی که ایده شخصی خودشان است و مهمانان هم در مقابل آنها در جایگاه خود نشسته اند.

 

جایگاه عروس و داماد

۱۷- جایگاه میهمان ها با طراحی ساده ی چوبی و کلاسیک

یک طراح خوش ذوق این جشن و جایگاه را با تلفیق نوعی چوب خاص با رنگ کلاسیک سفید روی صندلیها ، بشقابهای سرامیکی و برگ و گلهایی همچون رانر بر روی میز برنامه ریزی کرده است.

جایگاه عروس و داماد

 

۱۸- جایگاه عروس و داماد با کاغذهای به سبک ژاپنی

این عروس با استفاده از یک سنت ژاپنی جایگاه خود و داماد را به شکل زیر چیده است. خانواده و دوستان  این عروس خوشبخت حدود  ۱۰۰۰ قطعه اریگامی را ساخته اند تا در مراسم عروسی از آنها استفاده کنند.این عروس توضیحی در این رابطه نیز داده است: “در یک مهمانی قبل از ازدواجم، هر دختر یک کران طلایی ساخته بود و آنها را بمن هدیه دادند”. دکوراسیون پشت میز در عروسی او دوست داشتنی و فوق العاده به نظر میرسد.

جایگاه عروس و داماد

۱۹- جایگاه عروس و داماد با اسم های نورانی

نصب و راه اندازی حلقه گل  آویز تنها نمای جالب این جشن نیست. اسم های نورانی عروس و داماد بیش از صندلی  و آویزها بر دیوار محل جشنشان خودنمایی میکند.

جایگاه عروس و داماد

۲۰- جایگاه عروس و داماد یک رانر توری

رومیزی در این عروسی شبیه به قطعه ای از بهشت به نظر میرسد که با یک رانر توری ظریف نمای فوق العاده ای دارد. این نمای جذاب میتواند هدیه ای شگفت انگیز برای عروس باشد.

 جایگاه عروس و داماد

۲۱- جایگاه عروس و داماد با قطعات چوبی برای نام عروس و داماد

نام خود را در صندلی های ویژه خود با برچسب های چوبی سفارشی قرار دهید. حتی می توانید تعداد زیادی از این نام های چوبی تهیه کرده و در سرتاسر سالن پذیرایی در پشت صندلیهای مهمانهای خود بچسبانید.

جایگاه عروس و داماد

۲۲- جایگاه عروس و داماد با صندلی های مختلف

در این عروسی، صندلی های عروس و داماد از بقیه کرسی های دور میز متفاوت بود. این جایگاه از میز با یک رومیزی جذاب ، یک رانر ماکرمی و یک گلدان پیوسته تزئین شده بود.

جایگاه عروس و داماد

۲۳- جایگاه پذیرایی مهمان ها با رانر طوماری

این عروس و داماد خواسته اند  تا شعر مورد علاقه خود را با خطاطی زیبا در دو انتهای رانر سر میز خود قرار دهند.

این روش رومانتیک به کمک گل های ساده ای که در همان حوالی محل برگزاری چیده شده اند تزئین شده است.

جایگاه عروس و داماد

 

۲۴- جایگاه عروس و داماد نصب لوستر گلدانی

اگر به یک گل فروشی خوش سلیقه مراجعه کنید و از او بخواهید که یک لوستر گل زیبا برایتان آماده کند و آن را در بالای سر جایگاه عروس و داماد متصل کنید، جلوه ای بسیار زیبا پیدا می کند. یک فرش زیبا و خوش طرح در زیر این میز پهن شده است. لوسترهای برنجی و چرمی با گلهای سرخ بر روی منطقه صندلیها آویزان شده اند، در حالی که گل ها، شاخ و برگ، شمع ها و میوه ها قسمت مرکز میز را تشکیل داده است.

جایگاه عروس و داماد

۲۵- جایگاه عروس و داماد با بالن های معروف

تعدادی بادکنک زیبا را روی میز خود و اطرافش به شیوه ای جذاب قرار دهید. این بادکنک ها می توانند در شکل ها و اندازه های بسیار متفاوت باشند. حتی می توانید درون آنها را نیز گل قرار دهید. در عکس زیر بادکنک ها به شکل بالن هایی با شاخه های گل تزئین شده اند.

جایگاه عروس و داماد

۲۶- جایگاه عروس و داماد گلهای فضایی

در این عروسی، صندلی های زوج جوان با گل های زرق و برق دار تزئین شده اند.

جایگاه عروس و داماد

۲۷- جایگاه عروس و داماد جایگاه خیمه مانند

می توانید جایگاه عروس و داماد را در زیر یک خیمه زیبا بچینید. این میز شایان ستایش در زیر جایگاهی خیمه مانند، نامهای عروس و داماد را در پایه ی جای داده است.

جایگاه عروس و داماد

۲۹- جایگاه عروس و داماد آویز تاک رز

شما می توانید برای جایگاه خود، از مدل های متنوعی از گل و گیاه استفاده نمائید. این مدل ها را تزئین نمائید و جلوه ای بیشتر به مراسم خود بدهید. در عکس زیر تاک رز با شکوفه های متصل به آن از بالا به پشت این میز عروسی سرازیر شده.

جایگاه عروس و داماد - 29 ایده ی زیبا برای جایگاه نشستن عروس و داماد

 

تیم پشتیبانی تالارنامه، دفترچه ای را برای شما طراحی کرده اند که کارهای لازم برای یک مراسم عروسی را برای شما به خوبی آماده کرده است. می توانید در زیر آن را دانلود کنید و سپس پرینت کرده و استفاده نمائید.

دانلود دفترچه راهنمای عروسی

دسته بندی مطالب: تشریفات عروسی , مجله عروس

مطالب مرتبط :

فرستادن دیدگاه