روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

13th جولای 2019
روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

بعد از جشن عروسی و استرس های ناشی از برگزاری یک مراسم زیبا، اکنون استرس از روی عروس و داماد برداشته شده است و روزهای خوش زندگی مشترک شروع می شود. اما دردسر هایی هم در راه است که باید به شدت به آنها دقت کنید. یکی از این دردسرها، چاق شدن بعد از عروسی می باشد.

اکثر عروس خانم ها بعد از عروسی متوجه می شوند که به سرعت در حال افزایش وزن هستند و تازه از آن لحظه دنبال راه چاره ای برای رفع این مشکل هستند. در این مقاله، من سعی کردم چند مورد را برای این موضوع به شما راهنمایی کنم.

روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

رژیم قبل از عروسی

اکثر عروس خانم ها در روزهای قبل از عروسی، برای پرو لباس در مزون، همیشه با این مشکل روبرو می شوند که شما کمی چاق هستید و این لباس برای شما مناسب نیست. پس همگی سعی می کنند تا رژیم بگیرند و بدن خود را به اصطلاح استاندارد کنند. اما این نکته را فراموش نکنید که با این کار سیستم تغذیه خود را دچار هیجان کرده و بعد از عروسی، هنگامیکه به سیستم تغذیه طبیعی خود باز می گردید، سریعا شروع به چاق شدن می کنید. بهتر است که روش های مناسب برای داشتن تناسب اندام را به خوبی یاد بگیرید.

به رخ کشیدن دست پخت

یکی از مسائلی که بعد از عروسی همه عروس و دامادها رخ می دهد، دست پخت عروس خانم است. در این دوران عروس خانم به عنوان خانم خانه، تلاش می کند تا برای همسر خود سنگ تمام بگذارد و انواع غذاهای ایرانی و خارجی، سرد و گرم و با کالری های متفاوت را مصرف کنند. این امر اصلا بد نیست ولی باید با چاق شدن کنار بیایید و خودتان را سرزنش نکنید.

روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

رقابت با آقا داماد

در روزهای بعد از عروسی، عروس خانم به دلیل اینکه دوست دارند آقا داماد را همراهی کنند، به اندازه او غذا میل می کنند و نکته اینجاست که در لحظه های عاشقانه ای به سر می برید که متوجه حجم مصرفی غذای خود نیستید. در این روزها معمولا غذاها بسیار رنگین و اشتها آور و پرکالری هستند. درست است که باید همسر خود را همراهی کنید ولی این نکته را بدانید که آقایان مصرف غذای بیشتری دارند و اگر بخواهید همراه آنها پیش بروید ممکن است دو برابر آنها کالری در بدن ذخیره کنید و چون تحرک شما نسبت به آنها کمتر است، شاید دچار مشکل شوید.

عصرانه و میان وعده

معمولا در این دوران، آقا دامادها تنقلات زیادی برای عروس خانم تهیه کرده و در وعده های مختلف مصرف می کنند یا به هنگام گردش، مواد پر کالری مصرف می کنند. عروس خانم ها باید کمی مراقبت بیشتری به خرج دهید. از تنقلات مصنوعی حداقل خودداری کنید. از چیپس و پفک و مواد غذایی مصنوعی چرب بپرهیزید.

روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

چرا ورزش نمیکنید؟

عروس خانم لازم است که کمی از زمان خود را به فعالیت های بدنی اختصاص دهید. اگر زیاد خوردن را دوست دارید، سعی کنید به همان میزان هم کالری خرج کنید. داشتن تناسب اندام در شب و روز عروسی و بعد از آن برای شما بسیار اهمیت دارد. سعی کنید که حتما فعالیت بدنی بیشتری برای خود در طول روز داشته باشید. به باشگاه ورزشی بروید و خودتان را به لاغر شدن وادار کنید.

در چهار مقاله بهترین تناسب اندام برای شب عروسی را برایتان به خوبی توضیح داده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.

   روش های جلوگیری از چاق شدن عروس خانم ها

از همسر خود خجالت نکشید

خیلی از عروس خانم ها می گویند که خجالت می کشند در کنار همسر خود شروع به خوردن غذا کنند و زودتر از همسرشان دست از غذا بکشند. این فکر کاملا اشتباه است. در هر مکان و زمانی که در کنار همسر خود هستید، به اندازه نیاز خود خوراکی مصرف کنید و به همسر خود بگوئید که می خواهید همیشه بدنی خوش فرم داشته باشید. مطمئن باشید او هم استقبال می کند.

نکته پایانی اینکه عروس خانم ها یادتان باشد که داشتن بدنی زیبا، در جلب توجه همسرتان بسیار حائز اهمیت است. برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر میتونید مقاله برنامه‌ی غذایی برای تازه عروس و دامادها را هم مطالعه کنید.

مقاله مرتبط: مهم ترین دلایل افزایش وزن بعد از ازدواج

 

دسته بندی مطالب: سبک زندگی , سلامت

مطالب مرتبط :

فرستادن دیدگاه