۲۳ ایده جذاب برای انتخاب کارت عروسی – خرید کارت عروسی – کارت عروسی دیجیتال

23rd می 2020
کارت عروسی دیجیتال - کارت عروسی مجازی - کارت دعوت عروسی الکترونیکی

کارت عروسی – انتخاب کارت عروسی – کارت دعوت عروسی – خرید کارت عروسی ارزان قیمت – قیمت کارت عروسی – کارت عروسی ساده – کارت عروسی زیبا – کارت عروسی خاص – کارت عروسی فانتزی- کارت عروسی مدل جدید – مدل های کارت عروسی –

 

 کارت دعوت عروسی، یک نوع دعوت خاص برای یک مراسم خاص از مهمانان خاص عروسی می باشد که حضورشان برای ما، بسیار با اهمیت است. کارت دعوت عروسی، اولین دعوت رسمی یک زوج جوان، از مهمانانشان، ارسال کارت دعوت برای انها می باشد. کارت دعوت شما، می تواند، از لحاظ روانشناسی ، یک اثر زیبا را بر روی مهمانان شما داشته باشد. از همه مهمتر، یکی از یادگاری هایی که شما می توانید از دوران ازدواج خود داشته باشید، همین کارت عروسی شماست.

انتخاب کارت دعوت عروسی مناسب

انتخاب کارت عروسی مناسب – شاید یکی از ساده ترین قسمت های برگزاری یک مراسم عروسی، انتخاب کارت عروسی باشد، ولی باز هم انتخاب این کارت دعوت، با چالش ها و درگیرهای زیادی همراه است. چالشهایی مانند انتخاب مدل کارت کارت عروسی، رنگ و طراحی کارت، نوشته ی رو و پشت کارت، تعداد کارتی که مورد نیاز است و بسیاری از موارد دیگر که می توانند ذهن عروس و داماد را درگیر کند.

در این مقاله تیم مشاور تالارنامه به بررسی این عوامل پرداخته است تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

تیم پشتیبانی سایت تالارنامه، پکیجی از بهترین راه های دعوت مهمانانتان را به شما هدیه می دهد تا از این طریق بتوانید یک مراسم خاطره انگیز را به یادگار بگذارید.

این پکیج دارای موارد خاصی هست که از طریق اینترنت همگی انجام می شود و نیاز به انجام کارهای فیزیکی ندارد. شما می توانید با مراجعه به سایت زیر، ۱۰۰ درصد تخفیف ویژه برای این پکیج دریافت نمائید.

کارت دعوت عروسی دیجیتال

 

 کارت عروسی ساده

بیشتر زوج های جوان به دنبال این هستند که کارت عروسیشان دارای طراحی بسیار خاصی باشد و معمولا چند نوع طرح را با یکدیگر مخلوط می کنند. ابتدا توصیه می کنیم که کارت دعوتتان بسیار ساده باشه تا بتوانید نوشته های خود را نیز به خوبی در آنها درج کنید. اما اگر میخواهید طرح کارت خاص باشد، حتما آن را به طراح کارتهای عروسی بسپارید تا بر اساس تجربه خودشان، بتوانند طراحی خودشان را به نتیجه برسانند.

کارت عروسی ساده

انتخاب رنگ کارت عروسی

سعی کنید که ترکیب رنگ ها را در کارت عروسی به خوبی رعایت کنید. برای اینکار می توانید کتاب روانشناسی رنگ ها را مطالعه کرده و یا با یک متخصص در زمینه ی طراحی کارت دعوت مشورت کنید تا کارتی با ترکیب رنگ مناسب را تهیه کنید.

انتخاب متن کارت عروسی

عروس و دامادها همیشه دوست دارند با روش های جدیدی مهمانان خود را دعوت کنند. برای همین از متن ها و شعرهای مختلفی استفاده می کنند. تیم پشتیبان تالارنامه، برای رهایی از این مشکل، پکیجی از متن ها و شکل های متفاوتی را تهیه کرده است که کاملا به صورت آنلاین آنها را برای مهمانان شما ارسال میکند و شما میبینید که می توانید همزمان، به روشهای متفاوت و زیبایی از دوستان و مهمانانتان، دعوت به عمل آورید.

با این روش، هم از شر جملات نامناسب نجات پیدا می کنید و هم چندین جمله، شعر، عکس و حتی فیلم و کلیپ نیز به دوستان خود ارسال میکنید.

تعداد کارت عروسی مناسب را سفارش دهید

همیشه یادتان باشد که تعداد کارت عروسی هایی که سفارش میدهید، بیشتر از تعداد مهمانانتان باشد تا دچار کمبود نشوید. زیرا ممکن است کسی را جا انداخته باشید. برای اینکه از این مشکل نیز نجات پیدا کنید، تیم پشتیبانی تالارنامه، کارت دعوت دیجیتال را به شما پیشنهاد می دهد تا دیگر نگران کمبود کارت خود نباشید. شما به هرکسی که بخواهید و به هر تعدادی که بخواهید می توانید پیام دهید.

كارت عروسي مدل جديد

کارتهای عروسی با مدل های مختلفی وارد بازار شده اند که هنگامیکه به یک فروشگاه کارت عروسی وارد می شوید، با چندین هزار مدل روبرو می شوید. همیشه عروس و داماد ها با ورود به یک فروشگاه، از صاحب فروشگاه مدل های جدید را درخواست می کنند.

کارت عروسی دیجیتال سال ۲۰۲۰ – کارت عروسی مجازی کارت – دعوت عروسی الکترونیکی

ودینگ کارت، کارت عروسی دیجیتال و مجازی هست که تیم مشاوران تالارنامه، آن را طراحی و آماده کرده اند. این کارت دعوت با مزایای بسیار زیادی که دارد، جذابیت مراسم شما را برای مهمانانتان چندین برابر می کند و با این روش، جشن عروسی شما، همیشه در ذهن و خاطر آنها خواهد ماند و همیشه در مورد آن صحبت می کنند. شما به راحتی و با یک تماس با مشاوران سایت تالارنامه یا با مراجعه به لینک زیر، به راحتی می توانید این کارت دعوت خاص و متفاوت را سفارش دهید.

 

کارت عروسی دیجتالی، امکانی جدید و پیشرفته است ، به اینصورتکه، کارتی که به حالت فیزیکی می باشد را به صورتی دیجیتالی و خاص، به عروس و دامادها ارائه می دهد و به طریقه ای متفاوت شما با مهمانانتان ارتباط برقرار می کنید.

مدل کارت عروسی ۲۰۲۰

کارت دعوت عروسی، در مدل های بسیار زیادی در دسترس هستند و به خاطر اینکه بیشتر مراسم های زوج های جوان، با این کارت همراه است، بسیار پر تقاضا هستند. در گذشته، کارت های عروسی، دارای مدل های بسیار کمی بود و گزینه های انتخابی پیش روی زوج های جوان، بسیار کم بود. این کارت ها بیشتر مخصوص دعوت از بزرگان قوم و قبیله ها بود. حتی خیلی قدیم ترها، اصلا توزیع کارت، رواج نداشته و به صورت حضوری مهمانانشان را دعوت می کردند.

ولی با پبشرفت تکنولوژی و بالا رفتن، تکنولوژی های عکاسی و گرافیکی، مدل های این کارت ها بسیار تغییر کرده اند. جنس این کارت ها، از انواع کاغذ و مقوا، پارچه ابریشمی، مخمل، حصیر، چوب و انواع جنس های دیگر می باشد.

متن کارت عروسی خاص

معمولا اطلاعاتی که درون کارت عروسی قرار می گیرد شامل

۱- متنی برای شروع که می تواند شامل شعر نیز باشد

۲- اعلام کردن خبر رسمی جشن عقد یا عروسی

۳- نام عروس و داماد

۴- زمان مراسم و تالار پذیرایی محل مراسم

۵- نام و نام خانوادگی پدر عروس و داماد

جدیدترین کارتهای عروسی ۲۰۲۰

ایده های جذابی که برای کارتهای عروسی می توانید به کار ببرید.

۱- کارت عروسی دیجیتال

مشکلات پخش کردن کارت عروسی

امروزه کارت عروسی به صورت کارتی چاپ می گردد. این کارت عروسی خاص و متفاوت به تعداد مهمان ها چاپ می شود و از ده روز تا یکماه قبل از مراسم، یکی یکی به درب منزل مهمان های مورد نظر برده شده و از آنها خواسته می شود که به همراه خانواده خود به جشن عروسی تشریف بیاورند.

اما دردسر از آنجایی شروع می شود که تعداد مهمانها زیاد باشد و تعداد کارتهایی که یک زوج جوان باید ببرند، زیاد شود. آنوقت عروس و داماد خوشبخت باید یکماه تمام، بعد از ظهرهای خود را برای پخش کردن این کارت هدر دهند و در آخر هم متوجه می شوند که بسیاری از مهمان ها را فراموش کرده اند و دیگر کارت دعوت هم ندارند که بتوانند آنها را دعوت کنند. پس تلفن را برداشته و به صورت تلفنی برای آنها ارسال می کنند.

مشکل در جای دیگری بیشتر می شود و آن این است که اگر بخواهید مهمانی را از شهر دیگر یا کشور دیگری دعوت کنید، باید هزینه ی پستی را نیز به هزینه ی خود اضافه کنید.

بعضی از عروس و دامادها جدیدا، یکسری از فعالیت هایی که قرار است در مراسم عروسی خود انجام دهند را نیز داخل کارت عروسی یادداشت می کنند تا مهمانهای آنها، آمادگی قبلی برای این موضوع داشته باشند.

اما چگونه می توان این مشکلات کارت عروسی را برطرف کرد؟

کارت عروسی دیجیتال، جایگزین کارت عروسی معمولی

این سوالی است که اکثر عروس و دامادها از خودشان می پرسند و به دنبال آن هستند تا این گرفتاری را برطرف کنند. شرکت تالارنامه، یک کارت عروسی دیجیتال طراحی و آماده سازی کرده است که مشکلات بالا را به راحتی حل کرده است و با امکاناتی که در اختیار زوج هایی جوان قرار می دهد، جشنی فراتر و خاطره انگیزتر را برای آنها، فراهم می سازد.

چرا کارت دعوت دیجیتالی ؟مزایای کارت عروسی دیجیتال

۱- تمامی مهمان ها و دوستانی را که می خواهید دعوت کنید، به هر تعدادی که هستند،به راحتی می توان دعوت کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید.

۲- ارسال تعداد زیادی کارت دعوت عروسی با شکل ها و مدل های مختلف بدون هزینه و محدودیت

۳- ارسال فیلم دعوت ویژه برای تمامی مهمان ها

۴- دریافت دلنوشته ها و خاطره های دوستان و مهمان ها

۵- دریافت عکس های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۶- دریافت فیلم و کلیپ های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۷- ارسال مکان برگزاری مراسم عروسی به صورت بسیار دقیق

۸- ارسال پیام های یاداوری برای لحظه لحظه ی برگزاری مراسم

 

تمامی این موارد با هزینه ای بسیار کم برای عروس و دامادها در دسترس می باشد.

برای اطلاع از این موارد می توانید در سایت زیر ثبت نام کرده و یا با شماره ۰۹۱۳۳۰۶۳۳۷۰ تماس تلفنی برقرار نمائید.

۲- استفاده از متن و شکل سه بعدی در کارت عروسی.

شما با تهیه فرمت فونت و عکس سه بعدی و قرار دادن یک عینک سه بعدی، می توانید این کارت عروسی را تهیه کنید که بسیار جذاب و خاص می باشد.

این کارت ها به دوشکل هستند یا با عینک سه بعدی هستند یا طراحی آنها به شکل سه بعدی می باشد.

 استفاده از متن و شکل سه بعدی در کارت عروسی

استفاده از متن و شکل سه بعدی در کارت عروسی

 استفاده از متن و شکل سه بعدی در کارت عروسی

استفاده از متن و شکل سه بعدی در کارت عروسی


۳- کارت عروسی خاطره ای

در این مدل از ایده، می تواند کارت شما، یک خاطره ی دو نفره از عروس و داماد را به شکل نقاشی یا طراحی چاپ کرده و ذر بین دوستان و آشنایان پخش کنید.

کارت عروسی خاطره ای

کارت عروسی خاطره ای


۴- کارت دعوت همراه با موسیقی و QR CODE

در این کارت علاوه توضیح هایی که مورد عروس و داماد و بقیه اطلاعات داده می شود، می توان یک QR CODE قرار داد که یا شامل یک موسیقی رومانتیک باشد یا به صورت صوتی ، مهمان های خود را دعوت کنید.

کارت دعوت همراه با موسیقی و QR CODE

کارت دعوت همراه با موسیقی و QR CODE


۵- کارت عروسی که کاردستی باشد

شما می توانید یک کاردستی رومانتیک یا خاطره انگیز را درست کرده و آن را تهیه کنید و برای مهمانانتان بفرستید. دوستانتان آن را تکمیل کنند. هم خاطره انگیز هست و هم سرگرم کننده.

کارت عروسی که کاردستی باشد

کارت عروسی که کاردستی باشد


۶- کارت عروسی همراه با عکس

می توانید یک کارت عروسی را که انتخاب می کنید، درون ان عکس های خاطره انگیز و زیبایی که از خودتان و همسرتان و یا حتی محل زندگی خود دارید را درون آن قرار دهید.

 کارت عروسی همراه با عکس

کارت عروسی همراه با عکس


۷- دعوت مهمانان با کارت دعوت بادکنکی

برای این کارت دعوت، به یک بادکنک با جنس خوب نیاز دارید، سپس می توانید آنها را با متن مورد نظرتان حکاکی کنید و برای دوستانتان بفرستید. این یکی از ایده های بسیار جذاب است که هزینه ی آن نیز بسیار مناسب می باشد.

دعوت مهمانان با کارت دعوت بادکنکی

دعوت مهمانان با کارت دعوت بادکنکی

دعوت مهمانان با کارت دعوت بادکنکی

دعوت مهمانان با کارت دعوت بادکنکی


۸- دعوت نامه قوطی کنسرو

شما می توانید با یک ایده بسیار متفاوت، دوستان خود را به وجد بیاورید. استفاده از مدل های قوطی کنسروی، طرحی بسیار جذاب می تواند برای شما باشد. به نحوی که اطلاعات شما درون قوطی کنسرو قرار می گیرد و با باز کردن آن، می تواند اطلاعات شما را ببیند.

دعوت نامه قوطی کنسرو

دعوت نامه قوطی کنسرو


۹- دعوت نامه ی نقشه ی گنج

این هم یکی دیگر از دعوت نامه های جذاب می باشد. به نحوی که شما اطلاعات خود را به صورت یک نقشه ی گنج طراحی می کنید.

دعوت نامه ی نقشه ی گنج

دعوت نامه ی نقشه ی گنج

۱۰- کارت دعوت در بطری

قرار دادن نوشته ای در بطری و رها کردن آن در آب یک سنت قدیمی است که ملوانان برای آخرین راه حل نجات به آب می انداختند،البته که برای عروسی شما به این شکل نخواهد بود ولی در نظر بگیرید که این یک روش عاشقانه و منحصر به فرد برای دعوت از مهمانان به عروسیتان است.وقتی دوستان شما دعوتنامه عروسیتان را درون یک بطری که با ربان خوش رنگی تزئین شده است دریافت میکنند قطعنا ذوق زده خواهند شد اینطور فکر نمیکنید؟

کارت دعوت در بطری

۱۱- کارت دعوت زنجیر در جعبه

باید به شما هشدار بدهم که اینکار بسیار زمانبر و طولانی خواهد بود ولی شک نکنید در صورتی که برای آن وقت بگذارید و سلیقه به خرج دهید یکی از منحصر به فردترین دعوتنامه های ممکن را خواهید ساخت و مهمانان با دیدن خلاقیت شما با لبخند به مراسم شما پا میگذارند.در این روش  روی کاغذ یا مقوا چندین دایره با شعاع یکسان را برش دهید و به کمک یک ربان آن ها را به هم وصل کرده و درون یک جعبه مقوایی که ساخته دست خودتان است قرار دهید.شما میتوانید با خلاقیت خود روی جعبه را به شیوه ای مناسب تزئین کنید.

کارت دعوت زنجیر در جعبه

۱۲- کارت دعوت به سبک بلیط کنسرت

من معتقد هستم کنسرت یک مهمانی بزرگ هست که از هر لحاظ مهمان را به وجد میاورد.شما میتوانید کارت دعوت عروسی خود را به شیوه بلیط کنسرت طراحی کرده و با خلاقیت هر چه تمام تر مهمان خود را به مراسمتان دعوت کنید.

کارت دعوت به سبک بلیط کنسرت

۱۳- کارت دعوت رویداد گره خوردن

برخی از زوج ها برای مدت طولانی در رابطه عاشقانه بوده اند یا مدت زیادی را در دوران نامزدی سپری کرده اند.با این ایده که در تصویر زیر ملاحظه میکنید مهمانان خود را به جشن گره خوردن زندگی مشترکتان با هم دعوت کنید.

کارت دعوت رویداد گره خوردن

۱۴- کارت دعوت بادکنک باد شده

همانطور که میدانید هر دعوت  ساده و شیکی میتواند منحصر به فرد جلوه دهد.در این روش شما میتوانید یک بادکنک را به مقدار خیلی کمی باد کنید و روی آن تاریخ برگزاری مراسم عروسیتان را بنویسید و به کمک یک نخ  آن را ببندید.

کارت دعوت بادکنک باد شده

۱۵- کارت دعوت جعبه دعوت

این یک ایده جالب است.شما برای ساخت این دعوتنامه به یک جعبه کوچک نیاز دارید .کارت دعوت عروسیتان را درون جعبه بگذارید و جعبه را با تکه های کاغذ رنگی پر کنید و سپس جعبه را به شکلی زیبا تزئین کنید.سخت ترین قسمت درست کردن این دعوتنامه پیدا کردن جعبه است.ولی با  این ایده جالب دعوتنامه شیکی از آب در می آید.

کارت دعوت جعبه دعوت

۱۶- کارت  دعوت خراشیدنی

این یکی از ایده های واقعا جالب است و در صورتی که توانایی ساخت چنین کارت دعوتی را دارید پیشنهاد میکنم حتما از این کارت دعوت استفاده کنید.این کار به سبک خراشیدن محل کد شارژ تلفن های همراه است،با خراشیدن محل کد شارژ و نمایان شدن ارقام شارژ میتوان از کد محتوی آن استفاده کرد.مهمان با خراشیدن روی کارت مشخصات مراسم عروسی و دعوت شما را مشاهده میکند.

کارت  دعوت خراشیدنی

۱۷- کارت دعوت قلب باز

قلب باز نماد شریک شدن مهمانان شما در شادی و عشقی است که قرار است در مراسم شما اتفاق بیوفتد.شما به مهمانان خود میفهمانید که در جشن عروسیتان لحظات خوبی قرار است اتفاق بیوفتد.

کارت دعوت قلب باز

۱۸- کارت دعوت کلید

شما همچنین میتوانید مشخصات مراسم خود را در یک برگه  کوچک و شیک نوشته و با یک روبان یا ریسمان کوچکی به یک کلید متصل کنید.این هم یکی از ایده ههای جذابی است که کمتر کسی آن را انجام داده است.

کارت دعوت کلید

۱۹- کارت دعوت جدول کلمات متقاطع

در این روش شما یک جدول کلمات متقاطع ایجاد میکنید و برای آن چندین سوال مربوط به مراسم عروسی خودتان مشخص کنید.

سپس در جدول کلمات متقاطع پاسخ سوالات را به شوه ای مناسب بنویسید.

کارت دعوت جدول کلمات متقاطع

 

۲۰-کارت دعوت به سبک اینستاگرام

شما در این روش یک کارت دعوت حاوی یک تقویم درست میکنید.علاوه بر درج مشخصات جشن عروسی خود که شامل نام عروس و داماد و مکان عروسی،روز عروسی خود را با زدن یک علامت مثلا گذاشتن قلب مشخص میکنید.به کمک این روش روز مراسمتان در ذهن مهمانتان خواهد ماند.علاوه بر ماندگاری تاریخ مراسم در ذهن مهمانان،یکی از شیکترین و خلاقانه ترین روش ها را برای ساخت کارت دعوت عروسی به کار برده اید.

کارت دعوت به سبک اینستاگرام

 

۲۱- کارت عروسی گل دوزی شده

این کارت عروسی با طراحی برجسته ای که با رنگ قرمز بر روی خود دارد، دقیقا حالت گلدوزی به خود گرفته است که بسیار زیبا و جذاب به نظر می رشد. می توان از رنگ های دیگر نیز به عنوان نمونه استفاده کرد. حتی مدل های روی آن نیز می تواند متغیر باشد و هر طرحی که بخواهید به صورت برجسته بر روی آن حک کنید.

 

کارت عروسی گل دوزی شده

 

۲۲- کارت عروسی مدل طاووسی

اصولا طاووسی یکی از طرح هایی است که بر روی کارت عروسی به شکل های مختلف چاپ می گردد. این کارت عروسی، از طاووس آبی طلایی استفاده کرده است که جذابیت زیادی به کارت عروسی داده است. این طرح می تواند هم به صورت برجسته باشد و هم به شکل گل دوزی و چاپ

 

کارت عروسی با عکس طاووس

 

در مقاله ای برای شما متن هایی که باید برای دعوت زیبا از مهمان های خود داشته باشید را برایتان بیان کرده ایم. اینجا کلیک کنید. متن پشت کارت دعوت

 


مدل کارت عروسی فانتزی

کارت عروسی که شما تصمیم گرفتید برای مراسم خود طراحی کنید، یا به صورت دستی هستند یا به صورت طراحی و چاپ.

جنس این کارت ها نیز که در بالا بیان کردیم می توانند بسیار متفاوت باشند. اگر شما به مراکزی که کارت عروسی را می فروشند بروید، مدل های بسیار زیادی برای شما نمایش می دهند که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. ولی اگر فردی هستید که دوست دارید کارت عروسی شما، خاص و منحصر به فرد باشد، باید به دنبال یک طراحی در زمینه کارت عروسی بگردید و با آنها در این زمینه کار کنید.

مدل های جدید کارت عروسی را در زیر برایتان نمایش می دهیم


کارت عروس جدید 2017 با مدل وکتورهای عروس و داماد

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با مدل وکتورهای عروس و داماد


کارت عروس جدید 2017 با مدل جنگل

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با مدل جنگل


کارت عروس جدید 2017

کارت عروس جدید ۲۰۲۰


کارت عروس جدید 2017

کارت عروس جدید ۲۰۲۰


کارت عروس جدید 2017 با وکتورهای عروس و داماد

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با وکتورهای عروس و داماد


کارت عروس جدید 2017 با وکتورهای گل

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با وکتورهای گل


کارت عروس جدید 2017 با آبرنگ و نقاشی

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با آبرنگ و نقاشی


کارت عروس جدید 2017 با مدل قوطی

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با مدل قوطی


کارت عروس جدید 2017 با وکتور گل و درخت

کارت عروس جدید ۲۰۲۰ با وکتور گل و درخت


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل گل نقاشی و گل مصنوعی

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل گل نقاشی و گل مصنوعی


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری با چوب پنبه

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری با چوب پنبه


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری با پاپیون

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری با پاپیون


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل طلایی برش خوره

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل طلایی برش خوره


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل پایون و تمبر

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل پایون و تمبر


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل پایون و تمبر

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل پایون و تمبر


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری برش خورده

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری برش خورده


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری برش خورده

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری برش خورده


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل لیزری برش خورده به همراه پاپیون

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل لیزری برش خورده به همراه پاپیون


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل گونی

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل گونی


کارت عروسی جدید سال 2017 با مدل گونی

کارت عروسی جدید سال ۲۰۲۰ با مدل گونی

 

دسته بندی مطالب: مجله عروس

مطالب مرتبط :

  1. سحر گفت:

    خیلی کارت عروسی دیجیتالتون جذابه. یه چند روزی دنبال کارت عروسی بودم. فکر نمیکردم بتونیم اینطوری هم مهمان ها را دعوت کنیم. راحت یه صفحه اینترنتی با کلی عکس و فیلم قشنگ درست کردیم و ارسال کردیم برای مهمون هامون. جالبیش اینجا بود که همشون جا خورده بودند. من خودم کلی سورپرایز شدم

  2. دانلود جوکر ۲۰۱۹ با لینک مستقیم گفت:

    عالی دمت گرم

فرستادن دیدگاه