متن دعوت پشت کارت عروسی – کارت عقد – کارت دعوت ( به روز رسانی شده)

23rd ژانویه 2018
کارت عروسی

متن دعوت پشت کارت عروسی – کارت عقد – کارت دعوت

متن دعوت پشت کارت عروسی – کارت عقد – کارت دعوت – هنگامیکه شما در مورد کارت عروسی صحبت می کنید، ابتدا بحث تهیه ی کارت عروسی برای شما پیش می آید. همه جا را شروع به جستجو می کنید تا بتوانید یک کارت عروسی زیبا که دوست را برای خودتان تهیه کنید. هنگامیه کارت عروسی مورد نظر را یافتید، مشکل تعداد کارت عروسی برای شما بیان می شود. تازه باید بنشینید و تعداد مهمان های خودتان و خانواده همسرتان را بشمارید تا به نتیجه برسید. البته خیلی از خانواده ها از قبل مشخص می کنند که هر کدام از طرفین چه تعدادی مهمان داشته باشند.

 

برای تهیه این کارت عروسی دیجیتال، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

کارت عروسی

تشریفات عروسی تالارنامه در سرتاسر ایران مراسم عروسی را با بودجه شما برگزار میکند. بر روی لینک زیر کلیک کنید و بودجه خود را مشخص کنید

تشریفات عروسی

چه کسانی را دعوت کنیم؟

در این هنگام، شما دوست دارید که تمامی دوستان و آشنایانتان در جشن شما حضور داشته باشند و اصلا دلتان نمی خواهد که کسی را حذف کنید. اما نکته اینجاست که در بیشتر مواقع شما خیلی از دوستانتان را فراموش می کنید که بتوانید آنها را دعوت کنید و این به یکی از مشکلات شما تبدیل می گردد. نکته اینجاست که شما باید تعدادی را برای مراسمتان دعوت کنید که بتوانید به خوبی از پس پذیرایی از آنها بر بیائید و یک مراسم به یاد ماندنی را داشته باشید.

تیم مشاوره تالارنامه در این مقاله می خواهد به شما بگوید که چگونه این مشکل خود را حل کنید تا بتوانید به راحتی تمامی مهمان های خود را بدون اینکه کسی را جا بیندازید دعوت کنید. در زیر یک دسته بندی مناسب برای این امر به شما معرفی کرده ایم.

۱- ابتدا اقوام خود را درجه بندی کنید. یعنی اقوامی که خیلی نزدیک هستند و اقوامی که نسبت فامیلی دوری دارند. اقوام نزدیک را که دعوت می کنید ولی اقوام دور آنهایی را که خیلی با آنها رفت و آمد دارید را فقط دعوت کنید.

برای نوشتن این لیست می توانید از این روش زیر استفاده کنید.

  • فامیل درجه یک پدر – فامیل درجه یک مادر
  • فامیل درجه دو پدر – فامیل درجه دو مادر
  • فامیل های دوری که با آنها چشم در چشم هستید
  • دوستان خودتان

۲- دوستانتان را از طریق شماره تلفن هایشان یاداشت کنید. لازم نیست که تمامی دوستانتان را دعوت کنید. فقط آنهایی که بسیار صمیمی هستید را یادداشت کنید. اگر دوستانتان را دعوت می کنید، بدون همسر و فرزندانشان دعوت کنید.

نوستن لیست مهمان ها

هنگامیکه همه ی آنها را دسته بندی کردید، زیر هم دقیق یادداشت کنید تا بتوانید کارت های دعوت را درست طبقه بندی کنید. هنگامیکه همه را نوشتید، چندین بار با همسرتان و خانواده مرور کنید تا هم کسی از قلم نیفتد و هم اگر کسی را می خواهید حذف کنید بتوانید. برای اینکار هم می توانید از لیست دستی استفاده کنید و هم می توانید یک فایل اکسلی درست کنید که راحتتر باشید. فایل اکسل به دلیل هوشمندی که دارد، به راحتی می تواند به شما بگوید که تعداد مهمان ها چقدر است و نظم و ترتیب خوبی به فایل شما بدهد.

جمله ی دعوت پشت کارت عروسی

شما می توانید برای اکثر مهمان هایتان به این شکل متن پشت کارت را بنویسید: آقای عباسی به همراه خانواده محترم

اگر قرار است که دوستان و فامیل های شما به همراه خانواده ی خود تشریف بیاورند، حتما در پشت کارت بنویسید. به عنوان مثال آقای عباسی به همراه اعضا خانواده.

اگر می خواهید دوستتان تنها در مهمانی شما حضور داشته باشد و کسی را با خود نیاورد، می توانید بنویسید حضور محترم آقای عباسی

اگر می خواهید که یکی از فامیلتان بدون اعضا خانواده و بچه ها حضور داشته باشند، می توانید بنویسید آقای عباسی به همراه بانو

اگر یکی از دوستان شما مجرد است و می خواهید او در مجلس شما تنها نباشد می توانید بنویسید آقای عباسی به همراه مهمان محترم

شکل کارت عروس

کارت های عروس در شکل های و طرح های متنوعی وجود دارند ولی ما پیشنهاد می دهیم که بر اساس سنتان کارت خود را انتخاب کنید.

در ابتدا باید بگویم که ما ۱۲ مدل از زیباترین کارت عروسی ها را در مقاله ای برای شما آماده کرده ایم که می توانید ببینید. همچنین بهترین روش های انتخاب کارت عروسی مناسب را نیز در مقاله ای برای شما آماده کرده ایم.

اگر سن عروس و داماد بالا باشد از کارتهای سنگین تر با متن ها و شعرهای سنگین تر استفاده کنید. همچنین از رنگ های تند و طرح های کارتنی اجتناب کنید. هر چه سنگین تر باشد مناسبتر است.

اگر سن عروس و داماد کم است استفاده از کارتهای با طرح های فانتزی و رنگهای متنوع بسیار خوب است و می تواند طراوت و شادابی عروس و داماد را بیان می کند.

اگر مراسم نامزدی، عقد و یا حتی پاتختی داردی نیز می توانید برای هرکدام به صورت جدا کارت دعوت تهیه نمائید.

طراحی کارت عروسی

اگر خودتان کمی خلاقیت در طراحی دارید، می توانید کارت عروسی خودتان را طراحی کنید. برای این کار احتیاجی نیست که ایده های خیلی خاص داشته باشید، بلکه با کمی ایده ی مناسب می توانید طراحی زیبایی داشته باشید. می توانید از عکس نیز برای طراحی کارت خود استفاده کنید. مثلا یک عکس از خودتان و همسرتان یا هر عکسی که می پسندید.

بعد از آن نوبت شعری است که می خواهید بر روی کارت خود بنویسید. برای این روش باید از شعر و متنی استفاده کنید که همیشه در ذهن مهمانانتان به یادگار باقی بماند.

در مرحله ی بعدی، نوبت ادرس باغ یا تالار و یا حتی منزل خودتان است. می توانید از کروکی نیز استفاده کنید.

 

متن دعوت پشت کارت عروسی - کارت عقد - کارت دعوت

کارت عروسی دیجیتال

تیم مشاوره ی تالارنامه، برای اولین بار در کشور، کارت عروسی به صورت الکترونیکی آماده کرده است که دارای مزایای زیر است

۱- تمامی مهمان ها و دوستانی را که می خواهید دعوت کنید، به هر تعدادی که هستند،به راحتی می توان دعوت کرد.

۲- ارسال تعداد زیادی کارت دعوت عروسی با شکل ها و مدل های مختلف بدون هزینه و محدودیت

۳- ارسال فیلم دعوت ویژه برای تمامی مهمان ها

۴- دریافت دلنوشته ها و خاطره های دوستان و مهمان ها

۵- دریافت عکس های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۶- دریافت فیلم و کلیپ های خاطره انگیز مهمان ها و دوستان از عروس و داماد

۷- ارسال مکان برگزاری مراسم عروسی به صورت بسیار دقیق

۸- ارسال پیام های یاداوری برای لحظه لحظه ی برگزاری مراسم

 

برای تهیه این کارت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

کارت عروسی

دسته بندی مطالب: تشریفات عروسی , مجله عروس

مطالب مرتبط :

  1. شبی که ماه کامل شد گفت:

    بسیار زیبا

فرستادن دیدگاه